lördag, september 18, 2010

Val i morgon

Så är vi på upploppet och har bara en kort sträcka kvar fram till valet i morgon. Det har varit spännande och intensivt. Många människor har velat prata om framtiden och om det som är viktigt för dem.

Jag har fått många bra uppslag för den kommande mandatperioden och känner att min vision för Vetlanda ligger rätt.

Under de två år som gått sedan jag fick förtroendet som Kommunalråd i Vetlanda har jag arbetat för att förnya politiken och för ett modernt och jämställt samhälle. Vi måste fortsätta att driva på förändringsarbetet och vi måste våga göra förändringar för att skapa en levande kommun med framtidstro.

Det var inte bättre förr och man kan inte backa in i framtiden!

En attraktiv kommun handlar om företagande, framtidstro för unga och gamla, samhällsutveckling, bredband och goda livsmiljöer för alla. Jag vill fortsätta arbetet med att leda Vetlanda in i framtiden.

Det är du som väljare som bestämmer...Jag hoppas på Ditt förtroende den 19 september!

Inga kommentarer: