fredag, april 16, 2010

Näringslivsgala i Vetlanda

Årets näringslivsgala var som vanligt en trevlig tillställning. Mycket folk att prata med. Några kära återseenden med personer som jag inte träffat på länge, några som jag träffar ofta och dessutom nya trevliga bekantskaper. Vad kan vara bättre?

Några samtalsämnen under kvällens mingel rörde företagsutveckling, den tråkiga förseningen av nya Tjustkulle, en ny välbehövlig sporthall, kulturhus, en ljus och stark framtidstro med begynnande uppgång i konjunkturen och såsmåningom blev det middagssällskap med lite mäklarfunderingar.

Tyvärr blev jag tvungen att gå strax efter kaffet på grund av familjen och missade därför slutet på galan men jag passar på att så här morgonen efter skicka en hälsning genom bloggen till de som fick utmärkelser under kvällen.

Jag säger som de tre boxarna som uppträdde under kvällen. Vilket näringsliv vi har i Vetlanda!

Inga kommentarer: