fredag, november 13, 2009

Dagens logistik

Jag skulle till Älmhult och direkt därifrån till Stockholm. Lena från Åseda behövde lämna bilen i Vetlanda och sedan åka med mig från Vetlanda till Älmhult. I Nottebäck hämtade vi upp Ewa från Högsby och i Växjö anslöt Lisbeth från Borgholm.

På eftermiddagen tog jag tåget från Älmhult till Stockholm medan Lena, Ewa och Lisbeth tog bilen tillbaka Lisbeth hoppade av i Växjö, Ewa i Nottebäck Lena körde sedan min bil till Vetlanda där hon hämtade sin bil på verkstaden och åkte sedan hem till Åseda.

Själv har jag i Stockholm ikväll fyllt på med mängder av Centerkvinnoenergi.

2 kommentarer:

Inger Fredriksson sa...

Oj, det måste vara kvinnor för att resa så effektivt! Och trevligt, för jag gissar att det inte var tyst i bilen en sekund.

Kör hårt! Girlpower!
Inger

Gunilla Hjelm sa...

Nej tyst kan man nog inte påstå att det var...

Däremot mängder av nyttigt planerande.