onsdag, oktober 15, 2008

Fullmäktige och framtiden

Ikväll är det kommunfullmäktige och jag har fått en egen punkt på dagordningen för att prata om framtiden. Det kommer att handla om att vända problem till möjligheter, om att lyssna och leda och om att, precis som vilket företag som helst, arbeta strukturerat med målstyrning, uppföljning och kvalitet. Självklart kommer jag att passa på att använda den nya tekniken som finns tillgänglig med ljud, ljus och bild. jag har varit och testkört på förmiddagen och hoppas på att allt fungerar som det ska ikväll.

I eftermiddag ska det också tas foton som ska användas för webb och trycksaker. Det har ju varit mycket debatt om retucherade bilder men för min del kan jag tycka det är helt okej om fotografen tar bort ett antal år, tio eller så ;D

Inga kommentarer: