onsdag, december 29, 2010

Nytt år, Nytt uppdrag, Nytt på bloggen

Nu skriver vi alldeles strax 2011. För mig innebär det att jag lämnar posten som kommunstyrelsens ordförande till Tommy Bohman (S).

Jag vill passa på att tacka för de här åren. Jag har fått många erfarenheter som jag tar med mig in i framtiden och som kommer att komma till nytta på olika sätt bland annat i mitt uppdrag för SKL som stöd för andra politiker och också i mina uppdrag för Centerpartiet och Centerkvinnorna på lokal, regional och nationell nivå.

2011 är möjligheternas år. Ett helt oskrivet blad som kommer att rymma flera spännande vägval inför framtiden. Ett nytt uppdrag som andre vice ordförande i kommunstyrelsen kommer att ta en del av min tid och det finns också andra utvecklande ideér att ta vara på, sådant jag la åt sidan och prioriterade bort när jag gick in i uppdraget som KSO.

Framtiden vet vi inget om men jag ser att den är full av möjligheter och utmaningar som jag ser fram emot. För att markera framtid och förnyelse så har jag bestämt att skapa förnyelse även i den digitala världen. Bambuser, Youtube och annan multimedia är bara en del av det jag länge velat använda men inte haft tiden att utveckla mig inom. Jag gjorde nyligen också slag i saken och köpte domänen gunillahjelm.se och den pekar just nu bara hit till bloggen men den nya domänen kommer självklart att vara en del i förnyelsen.

Så ett tag framöver kommer det att vara ytterst sporadiska uppdateringar här, men snart ses och hörs vi igen, förhoppningsvis kanske redan om en månad eller två och den som vill kan redan nu byta sitt bokmärke till www.gunillahjelm.se

Gott Nytt År och på återseende!

Inga kommentarer: